It’s The Final Count Down

I dag er det ti dager til familien min kommer hit! Denne uka har vi flere finals, mye planlegging og masse øving til Drama stykket vårt som skal fremføres på Fredag denne uka. Akkurat nå er «The Short Second Life of Bree Tanner» og «Sisters Red» er nå på vei til meg i posten, to bøker jeg er spent på å lese, det ser ut som at jeg har fått ordna meg med sommerjobb og planlegging av Graduation Party settes nå på for full fart. Ellers har vi ikke mer enn 5 dager igjen med skole (8 viss en regner med de dagene jeg må inn for å hente Cap and Cown og for å «øve» på graduation-walking-a).

Nå for tida er hummøret, tankene og følelsene mine veldig skiftende. Det ene øyeblikket tenker jeg på hvor fantastisk det blir å se familien min igjen, det andre øyenblikket tenker jeg på hvor trist det blir å dra fra alle de amerikanske familiene og vennene mine som har tatt meg inn. Jeg tenker på hvor mye jeg gleder meg til å være russ på Borgen neste år, men hvor trist det blir å bare forlate High School, som jeg har blitt så glad i. Jeg kommer til å savne storheten av New York City, men jeg gleder meg til å se den lille sjarmerende Grimstad igjen. Varmen tar nesten livet av meg, men jeg vet jeg kommer til å savne den når kulda setter inn i Norge. Jeg gleder meg til å jobbe, men jeg kommer til å savne friheten av å ikke gjøre noe som heslt – nesten.

Denne uka er det som sagt en god del ting som skjer. ønsk meg lykke til med Economics, Health, Sociology og Holocaus finals, Drama stykket som fremføres på fredag, planlegging av Graduation Party og start inspurten på pakkinga. Jeg overlever nok : )

Snakkes!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til It’s The Final Count Down

  1. Lykke til!! 🙂 Gleder meg til å begynne på borgen siste året igjen!:D

Legg igjen en kommentar